De kosten voor het lidmaatschap bedragen:
Gratis voor een jeugdlid tot en met het jaar waarin je 25 word;
 € 20,- per jaar voor een jeugdlid vanaf 26 jaar tot en met het jaar waarin je 30 word;
 € 36,- per jaar voor een gewoon lid;
 € 47,- per jaar voor een gewoon lid samen met één of meerdere gezinsleden/huisgenoten.

Nog geen lid?
Bent u nog geen lid van de KNNV en wilt u zich aanmelden als nieuw lid? Lees hier over alle voordelen voor leden en meld u meteen aan.

Adres wijzigen
Wilt u als lid een adreswijziging of een wijziging van andere gegevens doorgeven? Of wilt u bij een andere KNNV-afdeling aangesloten zijn ?
Stuur een bericht naar de penningmeester van KNNV Hoorn: penningmeester@hoorn.knnv.nl of naar de landelijke KNNV: Wijziging doorgeven – KNNV.

Lidmaatschap opzeggen
Bent u lid van de KNNV en wilt u uw lidmaatschap opzeggen?
Stuur een bericht met alle relevante gegevens naar de penningmeester van KNNV Hoorn: penningmeester@hoorn.knnv.nl of naar de landelijke KNNV: Lidmaatschap opzeggen – KNNV.

Onze afdeling hanteert de algemene, door de landelijke KNNV opgestelde privacyverklaring.